Το Γκραν Πρι της Βραζιλίας στην ΕΡΤ

0

Τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου θα μεταδοθούν μαγνητοσκοπημένα στις 18:00.

Στην περιγραφή και στο σχολιασμό του αγώνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου. Καλεσμένοι στο στούντιο, ο εκπαιδευτικός και δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Βασίλης Γούσιας, καθώς και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.

H Formula 1 επιστρέφει στην πατρίδα των Σένα, Φιτιπάλντι, Πικέ και άλλων μεγάλων πιλότων του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ στον πλανήτη, για το Γκραν Πρι της Βραζιλίας στην πίστα του Ιντερλάγκος.

Μπορεί ο Λιούις Χάμιλτον να κατέκτησε τον πέμπτο του τίτλο έναν αγώνα πριν, στο Μεξικό, υπάρχουν όμως ακόμη πολλοί «ανοιχτοί λογαριασμοί» για ομάδες και οδηγούς, με πρώτον και σπουδαιότερο αυτόν του πρωταθλήματος κατασκευαστών. H Mercedes προηγείται με 55 βαθμούς έναντι της Ferrari, με 86 βαθμούς να είναι διαθέσιμοι στους δύο τελευταίους αγώνες σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι (43 βαθμοί στην περίπτωση που μια ομάδα κάνει το 1-2, επί 2). Οι πιθανοί συνδυασμοί για να ανακηρυχθεί πρωταθλήτρια η Mercedes στο Ιντερλάγκος ή για να αναβάλλει η Ferrari τη στέψη του νικητή για το σιρκουί της Γιας Μαρίνα στο Άμπου Ντάμπι, είναι πάρα πολλοί. Ωστόσο, αυτό που θα μπορούσε να συγκρατήσει κανείς είναι ότι αρκεί στη Mercedes να τερματίσουν και τα δύο μονοθέσιά της στο βάθρο για να στεφθεί πρωταθλήτρια, ενώ αντιστρόφως η Ferrari πρέπει να κάνει το 1-2 για να μεταφέρει την υπόθεση τίτλος στον τελευταίο αγώνα.

Ένας δεύτερος «λογαριασμός» που παραμένει «ανοιχτός» αφορά στους οδηγούς και δη αυτούς της Mercedes: από τη μια πλευρά τον Βάλτερι Μπότας, που όπως όλοι θυμούνται, έκανε άκρη στη Ρωσία και επέτρεψε στον Λιούις Χάμιλτον να κερδίσει, προκειμένου να συλλέξει τους περισσότερους δυνατόν βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος που είχε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και από την άλλη τον Βρετανό, πεντάκις πλέον, παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος θέλει να σπάσει το «αρνητικό ρεκόρ» που δεν τον έχει δει ποτέ να κερδίζει τον επόμενο αγώνα απ’ αυτόν στον οποίο κέρδισε τον τίτλο. Στην περίπτωση λοιπόν που η Mercedes κάνει το 1-2, με τον Χάμιλτον να προηγείται, θα κάνει ο Βρετανός στην άκρη για να «ανταποδώσει» τη βοήθεια που έλαβε από τον Φινλανδό ομόσταυλό του; Ή θα προτιμήσει να γευτεί τη σαμπάνια της νίκης, κατακτώντας έναν από τους ελάχιστους στόχους που πλέον του διαφεύγουν;

Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα, όπως ποια ομάδα θα τερματίσει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πίσω από τα τρία «μεγαθήρια» (Mercedes, Ferrari και Red Bull), καθώς και ποιος οδηγός θα κατακτήσει τον άτυπο τίτλο του «καλύτερου μετά τους έξι συνήθεις πρώτους», θα απαντηθούν μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο προτελευταίο Γκραν Πρι της φετινής σεζόν της Formula1.

 

Κοινοποίηση.

Leave A Reply